Usein kysyttyjä kysymyksiä Onnenosumasta

En saa aktivointikoodin sisältäviä sähköpostiviestejä

Mikäli et ole viiteen päivään vahvistanut koodia, viestien tulo loppuu kuluvan kuukauden osalta. Tällöin valitettavasti ainoa vaihtoehto on odottaa seuraavan kuukauden alkuun, jolloin alkaa uusi arvonta ja viestit alkavat taas tulla tavalliseen tapaan. 

Onnenosuma-arvonta on päiväkohtainen, joten voit aktivoida ainoastaan yhden koodin vuorokauden (24 tunnin) aikana. Voit aktivoida vuorokauden aikana joko sinä päivänä saapuneen koodin tai vaihtoehtoisesti yhden aiemmin saapuneen koodin.

Tarkistathan myös, ettei Onnenosuman viesti mene sähköpostisi roskaposti-kansioon. Tarkistathan myös sähköpostisi roskakorin sisällön. Sähköpostipalvelut voivat automaattisesti lajitella viestejä tiettyihin kansioihin tai poistaa niitä. Nämä toiminnot riippuvat käyttämästäsi sähköpostipalvelusta ja sen suodatinasetuksista, jotka voivat vaihdella. Sähköpostipalvelujen suodatinasetusten säätäminen on yleensä mahdollista sähköpostipalvelun asetuksista. Lue lisää (linkki)

Evästeiden salliminen

Verkkosivuilla on pakollista kysyä evästeiden sallimisesta, kun asiakas tulee ensimmäisen kerran ko. verkkosivuille. Sama tapahtuu uudelleen, mikäli selaintiedot tyhjennetään. Tyhjentäminen poistaa tiedon annetusta luvasta evästeiden käyttöön. Evästeet tulee sallia, jotta pääsee Onnenosuman sivustolle aktivoimaan koodia.

Onnenosuman koodi ei voi siirtyä aktivointisivulle, mikäli et ole hyväksynyt aktivointisivun evästeitä. Mikäli haluat muuttaa evästesuostumustasi aktivointisivulla, paina sivun vasemmassa alareunassa olevaa sinistä palloa (katso kuva) ja hyväksy evästeet.

Koodi on jo aktivoitu

Onnenosuma saattaa ilmoittaa, että koodi on jo aktivoitu, jos edellisen koodin aktivoimisesta on kulunut alle 24 tuntia. Onnenosumassa voi aktivoida vain yhden koodin vuorokaudessa – joko sinä päivänä saapuneen koodin tai aiemmin saapuneen koodin.

Onnenosuma saattaa ilmoittaa, että koodi on jo aktivoitu myös siinä tapauksessa, että vahvista-nappia on painettu kahdesti esimerkiksi hitaan nettiyhteyden takia.

Sähköpostiviestin linkki ei toimi

Jos et pääse sivustolle klikkaamalla sähköpostiviestissä olevaa linkkiä, voit kopioida linkin ja liittää sen selaimen osoiteriville. Napsauta linkkiä hiiren oikeanpuoleisella painikkeella ja valitse ’Kopioi linkki’ (Copy Link). Avaa selain, sijoita linkki osoiteriville ja paina Enter.

Onnenosuman sivusto ei avaudu

Kun klikkaat sähköpostin linkkiä, siirryt Onnenosuman sivustolle automaattisesti. Onnenosuman sivuston tulisi tällöin avautua kokonaisuudessaan, mikä saattaa viedä aikaa – odotathan kärsivällisesti. Mikäli näin ei tapahdu, yritä hetken kuluttua uudelleen. Sivusto ei välttämättä avaudu, jos sivustolla on tilapäistä ruuhkaa tai käytössäsi on hidas nettiyhteys.

Koodin vahvistaminen ei onnistu

Jos vahvista-nappi ei ole heti näkyvillä Onnenosuma-sivustolle, varmista ettei se ole jäänyt piiloon – siirry sivustolla alemmas vierittämällä oikean reunan palkkia.

Aktivoitujen koodien määrä vaihtelee

Kaikki tämän kuun aikana aktivoimasi Onnenosuman koodit ovat mukana arvonnassa, vaikka niitä ei hetkellisesti näkyisikään sivulla.

Haluan lopettaa Onnenosuman

Voit lopettaa osallistumiskoodien vastaanottamisen klikkaamalla päivittäisten aktivointisähköpostien lopussa olevaa peruutuslinkkiä.

Sähköpostiosoitteenmuutos

Päivittäisen aktivointisähköpostiviestin alalaidassa on kohta ”Ovatko yhteystietosi ajan tasalla? Voit päivittää ne tästä linkistä.” Klikkaamalla linkkiä pääset uudelle sivustolle, jossa voit muuttaa tietojasi. 

Valitettavasti emme pysty lähettämään viestejä uudelleen, emmekä pysty aktivoimaan koodeja puolestasi.

Toivottavasti näistä ohjeista oli apua. Mikäli ilmainen palvelumme ei kuitenkaan toimi ohjeiden avulla, voit halutessasi joko erota tai rekisteröityä uudelleen uudella sähköpostiosoitteella.